יום רביעי, 15 ביוני 2022

כך תזהו את סגנון העיצוב של כל שולחן נפתח

אחת הדרכים לבחור שולחן נפתח היא להשוות בין הדגמים לפי סגנון העיצוב שבו השתמשו כדי לייצר אותו. על קצה המזלג, ניתן להזכיר בהקשר הזה את ההבדל בין שולחן נפתח בסגנון עיצוב מודרני, כפרי, קלאסי, וינטאג' וכן הלאה. עם זאת, ההחלטה על שולחן נפתח לא מספיקה: בשביל לבחור נכון כל סוג של שולחן כזה, צריך לדעת איך לזהות את סגנון העיצוב של הדגמים השונים.

שולחן נפתח בסגנון עיצוב כפרי למשל ניתן לזהות לפי הדגש על חומרי גלם טבעיים. כל דגם של שולחן נפתח מיוצר מכמה שיותר עץ טבעי, כדי להבליט את חומרי הגלם האותנטיים ולשלב אותם בחלל הפנים. מטבע הדברים, שולחן נפתח בסגנון כזה יתאים לבית שבו ממילא חלל הפנים מעוצב בסגנון כפרי וטבעי.

לשם השוואה, בדגמים שונים של שולחן נפתח משלבים כמה שיותר אביזרי מתכת, פרזול וזכוכית. זהו שולחן נפתח ייחודי יותר, מבחינת האופן שבו הוא נפתח ונסגר וגם מבחינת המפרט שלו. בשביל לשלב נכון כל דגם כזה של שולחן נפתח בחלל הפנים או המטבח, צריך להביא בחשבון את אופי השימוש.

 


איזה שולחן נפתח הכי יתאים למשפחה ומה יתאים לאירוח?

השוואה בין דגמים שונים של שולחן נפתח לפי אופי השימוש היא חלק בלתי נפרד מתוך מערכת שיקולים רחבה יותר. אם רוצים למשל ליהנות מהיתרונות של שולחן נפתח גם עכשיו כדי לארח חברים ומשפחה, צריך להחליט מראש לכמה מקומות ישיבה נערכים.

כאן אין גם המון משמעות לשאלה מה סגנון העיצוב של כל שולחן נפתח, כי מסתכלים על איך הוא מתפקד ולא איך הוא נראה. בנוסף, תמיד כדאי ללמוד מניסיון העבר ומהרגלי המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...