יום ראשון, 19 ביוני 2022

מה לומדים במהלך קורס קיובייס?

גברים ונשים בגילאים שונים יכולים כיום להירשם אל קורס קיובייס על מנת להפיק ממנו את מלוא התועלת. במקרים כאלה, הם יבחרו את הקורס בין היתר לפי מספר השעות, מספר המפגשים, רמת הניסיון של המרצים, מספר התלמידים בכל כיתה וכן הלאה. אבל לצד כל השיקולים האובייקטיביים האלה, יש מקום לבחון כל מקרה לגופו ולהתייחס גם לתכנים של קורס קיובייס.

המטרה של קורס קיובייס היא להכשיר את קהל היעד להשתלבות מהירה בתחום ההקלטות והסאונד. בשביל להשיג את המטרה, קורס קיובייס נוגע בשורה ארוכה של נושאים. אם מביאים בחשבון את ההבדלים בין נושאי הלימוד ואת האופן שבו ניתן לגשת אליהם, מגדילים את הסיכוי להתאמה אידיאלית בין קורס קיובייס לבין הצרכים של קהל היעד והמועמדים.

כך משתלבים בעולם הסאונד

קורס קיובייס מלמד על ממשק המשתמש המדהים של התוכנה, על האופן שבו ניתן לבצע הקלטות מידי או אודיו ללא שום הגבלה ועל האופן שבו מנצלים את היתרונות של ערוץ הסמפלר המובנה. בשלבים מתקדמים יותר, לומדים במהלך קורס קיובייס גם על יצירת סגנונות מוזיקליים שונים ועל ביצוע הפקה מוזיקלית מא' ועד ת'.


 

לשם השוואה, תכנים מיוחדים יותר של קורס קיובייס מתייחסים לנושאים ובהם דגימות, לופים, יצירת מוזיקה לוידאו באמצעות התוכנה וכמובן יצירת קשר עם קהילת המשתמשים הענקית גם בארץ וגם בחו"ל. אבל בשביל להגיע לשלבים הללו, צריך לעמוד בתנאי הקבלה ולעבור את קורסי הבסיס.

החדשות הטובות הן שתנאי הקבלה כיום נוחים ולכן אין בעיה מהותית להצטרף אל קורס קיובייס בשלבים שונים שלו. מכאן והלאה, כל שנותר הוא לבחור את הקורס שמקיף כמה שיותר נושאים רלוונטיים ובצורה נעימה ביחס למטרות שמנסים להשיג.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...