יום רביעי, 15 ביוני 2022

מה המידות המומלצות של ספות פינתיות?

אחד היתרונות הגדולים של ספות פינתיות בא לידי ביטוי בכך שהן עוזרות לנו לחסוך במקום. החיסכון במקום עם ספות פינתיות לא בא על חשבון מספר פתרונות הישיבה, אבל הוא כן משחק תפקיד משמעותי בעיצוב חלל הפנים של הסלון. אם רוצים למשל לדאוג שבסלון יהיה מספיק מקום גם לספה, גם למערכת ישיבה וגם לשולחן אוכל או קונסולה לטלוויזיה – מאוד חשוב להסתכל על ספות פינתיות ועל המידות שלהן.

את המידות של ספות פינתיות ניתן לתכנן לפי הפרטים המתוארים על ידי היצרן. לאחר מכן, יש מקום להגיע אל אולמות התצוגה או להשוות בין סוגים שונים של ספות פינתיות לפי מידות אורך, גובה ורוחב. במקרים אחרים לגמרי, יכול להיות שהפתרון הרלוונטי עבורנו יהיה ספות פינתיות בהתאמה אישית.

התאמה אישית מייקרת את המוצר, אבל היא משתלמת יותר בטווח הארוך. אם מתכננים נכון ספות פינתיות, זה אומר שחוסכים למשל בהוצאות על שאר הרהיטים ושיודעים בדיוק כמה מתוך חלל הפנים ינוצל על הצד הטוב ביותר.


 

מה משפיע על המחיר של ספות פינתיות?

דגמים גדולים של ספות פינתיות עולים יותר מאשר דגמים קטנים. מנגד, יש לזכור שהמחיר לא מושפע רק מהמידות או הגודל של ספות פינתיות. בפועל, המחיר שלהן יכול להיות מושפע משורה ארוכה של גורמים ובהם איכות חומרי הגלם, סוג התצורה של הספה, מספר מקומות הישיבה שיש עליה, סגנון העיצוב שבו השתמשו על מנת לתכנן אותה וכן הלאה.

בשורה התחתונה, השוואה בין סוגים שונים של ספות פינתיות היא משימה קשה – אבל משתלמת. אם בוחרים נכון את הספות הללו, מגדילים את הסיכוי להתאמה שלהן לצרכים שלנו, לגודל הסלון כולו ואפילו לתקציב שקבענו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...