יום חמישי, 23 ביוני 2022

מתי עושים פוליש לדירה?

פוליש לדירה מתבצע על ידי חברת ניקיון מקצועית עם ציוד מיוחד. התדירות המומלצת עבור ביצוע של פוליש לדירה עם הברקה קריסטלית היא אחת ל-5-7 שנים, בעוד פוליש שמבוסס על שכבת וקס או סילר בחלק החיצוני בלבד וללא החדרה פנימית של החומרים הפעילים צפוי להחזיק מעמד רק שנה עד שלוש שנים. עם זאת, העלות של פוליש לדירה עם וקס או סילר נמוכה משמעותית לעומת פוליש עם הברקה קריסטלית.

מלבד התדירות שנקבעת פי העמידות של פוליש לדירה, כדאי להחליט עליה גם לפי המטרות שאותן מנסים להשיג. כאן בולטים למשל ההבדל בין פוליש לדירה חדשה, פוליש לדירה אחרי שיפוץ, פוליש לדירה ישנה וכן הלאה. חוץ מזה, יש הבדל בין פוליש לדירה לפי סוג הרצפה: קרמיקה, שיש, טרצו, גרניט פורצלן ועוד.


 

פוליש לדירה כהשקעה משתלמת

קיימים סוגים שונים של פוליש לדירה וגם פערי מחירים של עשרות אחוזים. על פניו, בחירה נכונה של שירותי פוליש או ניקיון מן הסוג הזה הופכת לפיכך למשימה מורכבת. אבל בפועל, אין עוררין על כך שכל סוג של פוליש לדירה הוא גם השקעה משתלמת.

הסיבה לכך שהשירות של פוליש לדירה נחשב השקעה משתלמת קשורה לאופן שבו התוצאה הסופית משפיעה על ערך הנכס. באמצעות פוליש לדירה ניתן להשביח את הערך של הנכס בעשרות אחוזים, גם אם עושים את זה לקראת מכירה וגם אם בוחרים לעשות את זה לקראת השכרה. אז מהבחינה הזו, היישום של חומרי פוליש לדירה הוא בכלל לא השקעה רגילה אלא הוצאה לכל דבר ועניין.

לבסוף, כדאי להשוות מחירים בין שירותי פוליש לדירה. כך מגלים שהמחיר לא חייב להיות גבוה ושהתוצאות הן תמיד מעולות ומרשימות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...