יום חמישי, 25 באוגוסט 2022

מלוש בצק מקצועי למאפיות ובתי עסק

כל בית עסק שבו עובדים עם בצק כדי לאפות סוגים שונים של תוצרים זקוק למכונה מתקדמת ומשוכללת של מלוש. התפקיד של מלוש בצק הוא להתמודד עם כמויות גדולות של חומרי גלם ולאפשר בזמן הזה לאופים ובעלי מקצוע להמשיך לבצע משימות אחרות. מעבר לכך, הפעלת מלוש בצק מתבצעת בקלות ובצורה בטיחותית ונוחה. בזכות היתרונות של מלוש בצק, הוא מוכיח את עצמו בטווח הקצר גם מבחינת יעילות המאפייה ובטווח הארוך מבחינת הביצועים והרווחים.

יש כמה זמן שאותם כדאי לבדוק בשביל לבחור מלוש בצק. קודם כל, חשוב להתאים את המידות של המכונה למידות השיש ולקחת בחשבון דרישות מיוחדות של האופים או העובדים. בניגוד למלוש רגיל שמתאים למשל לבית פרטי וכאשר הוא לא בשימוש ניתן לאחסן אותו בארון, לבעלי מאפיות ובתי עסק אין את הפריבילגיה הזו. עבור מאפיה, מידות מדויקות של מלוש בצק היא תנאי לעבודה רציפה וללא עיכובים.


 

התאמת מלוש בצק לסוג האפייה

השוואה בין מלוש בצק מתבצעת לפי המפרט המלא כי הוא מתאר נתונים אובייקטיביים. אם יש נתונים אובייקטיביים, קל יותר לדעת באיזה דגם של מלוש בצק להתמקד ולמה לתת עדיפות. כך לדוגמא ניתן לברר לא רק לגבי המידות של המלוש מבחינת רוחב, עומק וגובה, אלא גם לגבי ההספק שלו. לאחר מכן, בודקים את הנפח של המכל.

משקל הקמח וכמובן משקל הבצק צריך להתאים לסוג האפייה שמבצעים בכל קונדיטוריה או מאפייה. ככל שהאפייה מורכבת יותר, כך סביר להניח שנרצה למצוא מלוש בצק עם תכונות מתקדמות ומיוחדות יותר. כל מקרה, את הנתונים על משקל הקמח ומשקל הבצק ניתן לקבל מראש יחד עם אחוז מים מינימאלי ומספר פאזות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...