יום חמישי, 25 באוגוסט 2022

כמה יעלה שוקולד עם לוגו?

אנשים שמנהלים עסק או עובדים במחלקות שונות בחברות גדולות המתעסקות עם פרסום, יודעים שכל החלטה בסופו של דבר מסתכמת בשאלת ה'עלות – תועלת' ומקבלת אישור בתנאי שהיא עולה בקנה אחד עם מגבלות התקציב. בשיווק של עסק, גדול, קטן או בינוני, בהחלט צריך להתחשב במגבלות התקציב אך לדעת למקסם היטב את התקציב המוקצה לעניין השיווק והפרסום.

איך ניתן לעשות זאת? לחשוב על צעדים יצירתיים ובלתי שגרתיים ולא לנצל את הסכום המוקצב לעוד ערמה של פלאיירים שאיש לא יקרא בהם או מחזיקי מפתחות ממותגים שלא יהיה בהם שימוש.


 

שוקולד עם לוגו – השקעה משתלמת

מיתוג העסק על גבי גאדג'טים נדושים – רעיון לא כל כך טוב. לעומת זאת, מיתוג העסק על גבי אלמנטים מפתיעים כמו שוקולד, יכולים לעשות את אפקט שיווקי טוב שכן אין ציפייה שישמרו את השוקולד בשום מקום אלא רק ייהנו ממנו ויזכרו בהמשך בשוקולד המקורי והממותג שקיבלו מהבית העסק שלכם.

אם כן, כמה יעלה לכם להיות מקוריים ויצירתיים ולחלק שוקולד עם לוגו ללקוחות קיימים ועתידיים? תופתעו לגלות שהמחיר לא מאד גבוה. כמובן שהוא תלוי בסוג השוקולד, בגודל שלו ובכמות המוזמנת, אך בהשוואה לפריטים אחרים הנושאים את לוגו העסק ומשמשים כפריטי שיווק ופרסום – שוקולד עם לוגו נמצא באותו טווח המחירים אך התשורה המתקבלת ממנו גבוהה הרבה יותר.

איפה ניתן למצוא שוקולד עם לוגו?

החיפוש אחר עסק שייצר לכם שוקולד עם לוגו שלכם צריך להתחיל באינטרנט, בתי עסק שונים כבר הבינו את הטכנולוגיה החדישה ומספקים ממתקי שוקולד שונים עם לוגו המודפס עליהם בכל גודל וצורה העולה על דעתכם. עם זאת, חשוב לפני ההזמנה לטעום את השוקולד ולוודא שהוא טעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...