יום חמישי, 25 באוגוסט 2022

שירות ותחזוקה של ציוד לקונדיטוריות

קונדיטוריות משתמשות בסוגים שונים של ציוד. ציוד האפייה בקונדיטוריות חשוב מאוד, כי הוא משפיע על התפוקה של העובדים וגם על ההכנסות והרווחים. בנוסף, סוג הציוד שיש בקונדיטוריה קובע איזה מאפים היא תוכל לשלב בתפריט. בגלל שלרוב הקונדיטוריות אין תקציב בלתי מוגבל שמאפשר להן לשלב את כל סוגי הציוד תחת קורת גג אחת, הסוד הוא לבחור רק את האביזרים שמתאימים לתקציב שאותו רוצים להציע עבור הלקוחות וקהל היעד.

הבעיה מתחילה כאשר ציוד לקונדיטוריות מתחיל להתקלקל. אם הציוד אינו תקין, הסכנה המיידית היא לחומרי הגלם שבהם משתמשים רק כאשר הם טריים. בהמשך, יש גם השפעה שלילית על ההכנסות של הקונדיטוריה ועל היכולת שלה לכסות את ההוצאות הקבועות. לפיכך, ציוד לא תקין גורם המון נזקים לכל סוגי הקונדיטוריות וזה קריטי לתקן אותו כמה שיותר מהר.


 

איך מתקנים ציוד לקונדיטוריות?

הדרך הנכונה לתקן ציוד לקונדיטוריות היא להזמין אנשי מקצוע שמתמחים בכך. אם הציוד נקנה חדש והוא עדיין תחת תוקף האחריות, אפשר ליצור קשר עם החברה שדרכה בעלי הקונדיטוריה קנו אותו. מנגד, ברכישת ציוד יד שנייה או בבלאי טבעי של ציוד ישן כבר אי אפשר להפעיל את תקופת האחריות – לכן הפתרון הוא לתקן אותו בעזרת מעורבות של אנשי מקצוע.

במילים אחרות, הדרך לתקן ציוד לקונדיטוריות היא להזמין אנשי מקצוע שמתמחים בנושא. אבל במקביל, צריך לבדוק את כל האפשרויות ולוודא שהתיקון עדיין משתלם יותר בהשוואה לרכישת ציוד חדש. היות וממילא אי אפשר להפעיל אף סוג של קונדיטוריה בלי ציוד זמין, זה קריטי לקבל את ההחלטות האלה בצורה נכונה. רק על בסיס החלטות נכונות, אפשר להמשיך ליהנות מהיתרונות של הציוד בטווח הארוך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...