יום חמישי, 25 באוגוסט 2022

מתי הכי כדאי להזמין פוליש לדירה?

שירותי פוליש לדירה ניתנים על ידי חברה מקצועית ויכולים להתאים למגוון רחב של צרכים. מבחינת הלקוחות, כדאי להזמין שירות כזה לפחות פעם בשנה. באמצעות פוליש שמתאים לסוג המרצפות ומבוצע באופן מקצועי ניתן לחדש בצורה יסודית את המראה של חלל הפנים, לחסוך בהוצאות על שיפוצים וגם לצמצם את הצורך בתחזוקה. בנוסף, השירות משלים את הניקיון הרגיל ומשדרג את התוצאה גם בתוך הדירה וגם בחדרי מדרגות או בלובי של בנייני מגורים משותפים.

עוד סיטואציה מתאימה להזמנת פוליש יכולה להיות מעבר דירה. אם מתכננים לעבור דירה ורוצים שהמובילים יגיעו לחלל פנים נקי, מלוטש ומבריק, כדאי מאוד לתאם ביקור של חברת ניקיון כמה ימים לפני כן. אם חברת הניקיון מגיעה לדירה ריקה כדי לבצע בה פוליש, סביר להניח שהמחיר יהיה זול יותר. לכן שירותי פוליש לדירה לפני המעבר הם משתלמים מאוד ונחשבים השקעה כלכלית אטרקטיבית.


 

כל כמה זמן צריך לבצע פוליש לדירה?

מבחינת תדירות, פוליש לדירה מבוצע בדרך כלל אחת לשנה. אמנם צריך לבחון כל מקרה לגופו ולהביא בחשבון את השחיקה של הריצוף מבחינת התנועה שיש על המרצפות, אבל תדירות של אחת לשנה אמורה להספיק עבור בתים פרטיים. לשם השוואה, פוליש לבתי עסק יכול להתבצע אחת לחצי שנה ובמפעלי ייצור או מעבדות מבצעים אותו גם אחת לחודש.

התדירות של פוליש לדירה תלויה בסוג הריצוף עצמו. ככל שהריצוף חזק ועמיד יותר, כך התדירות תוכל להיות גבוהה. אבל אם הריצוף ישן, סדוק או שבור, יכול להיות שהפוליש דווקא יגרום לו נזק. במידה ולא בטוחים לגבי תדירות מומלצת של פוליש לדירה, תמיד ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע ונציגים של חברת ניקיון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...