יום חמישי, 25 באוגוסט 2022

שוקולד ממותג לאירועים – הבחירה המשתלמת ביותר

לכל אירוע יש את היחוד שלו ולכל אירוע יש גם את התקציב שלו – איך אפשר להפוך גם את האירוע שלכם לייחודי מבלי לעבור את מגבלות התקציב? הסוד הוא בפרטים הקטנים, חישבו על מזכרות קטנות, פריטים קטנים שיקסימו את האורחים בהשקעה מינימאלית ובאפס מאמץ

אתם מתכננים לערוך אירוע מסוים? לא חשוב אם זה אירוע עסקי או אירוע משפחתי, מגבלות תקציב מסוימות תמיד יהיו קיימות. ישנן בחירות בארגון של אירוע שלא ישפיעו על האורחים באופן משמעותי, אך ישנן החלטות קטנות שלא ישפיעו על התקציב באופן משמעותי וישאירו אפקט על האורחים, שהוא משמעותי בהחלט. שוקולד ממותג לאירועים קטנים או גדולים, הוא אחד מהבחירות הללו.


 

שוקולד ממותג לאירועים עסקיים

גם באירועים עסקיים, מגבלת התקציב קיימת, וחשוב לדעת היכן להשקיע כך שתהיה תמורה הוגנת לאגרה. השקעה בפרטים הקטנים כמו שוקולד ממותג עם הלוגו של בית העסק יכול לעשות אפקט מיטבי. פריטים ממותגים קיימים בכל מקום ורובם כבר נדושים ואינם מושכים את העין, שוקולד ממותג יכול להשיג את האפקט השיווקי המבוקש והמחיר שלו אינו גבוה יותר מכל פריט ממותג אחר שתבחרו לחלק באירוע העסקי.

שוקולד ממותג לאירועים קטנים

גם באירועים קטנים כמו שמחות משפחתיות יש רצון לתת לאורחים הרגשה של מחשבה על כל פרט ופרט וגם על האורחים עצמם. שוקולד ממותג לאירועים כמו בר מצווה או ברית, או גם חתונה, יכול למלא בדיוק את המשבצת הזאת. בהשקעה לא גדולה, משיגים אפקט מאד משמעותי של מתן הרגשה נעימה לאורחים ובו זמנית לדר יוקרה, יצירתיות ומחשבה מחוץ לקופסא.

לסיכום, אין מי שלא אוהב שוקולד, ועל כן שוקולד ממותג יכול להתאים לכל אירוע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...