יום שישי, 25 בנובמבר 2022

כל הטיפים שיעזרו לכם להצליח עם דיאטה לסוכרתיים

היום בו הרופא פנה אליכם וביקש מכם להתחיל לשמור ולהקפיד על תזונה בריאה בעקבות סוכרת או חשד לסוכרת הוא כנראה יום משמעותי בחייכם ומאז אתם במרדף אחר מה מותר לכם ומה אסור, מרגישים כך? זה לא חייב להיות כך – עם הטיפים הנכונים תוכלו לצלוח בהצטיינות דיאטה לסוכרתיים.

אז יש איזה סוד שמסביר איך מצליחים בדיאטה מבלי ההרגשה שהכל אסור? כנראה שכן. אם כבר ניסיתם מגוון רב של דיאטות, או שניסיתם להימנע מדיאטה ופשוט מנעתם מעצמכם על סמך ידע אישי שלל מאכלים, אתם יודעים שהמצב הזה לא יכול להמשך לאורך זמן. דיאטה שתצליח לאורך זמן היא דיאטה שנותנת תחושה שהאתגר הוא אפשרי.


 

טיפ ראשון – דיאטה לסוכרתיים בליווי מקצועי

אם חשבתם שאתם יכולים לעבור את זה לבד ללא ליווי מקצועי, וכבר חוויתם מספר ניסיונות כושלים, זה הזמן למצוא את הליווי המתאים לכם. המצב הוא מאתגר וליווי של איש מקצוע או של קבוצת תמיכה תוכל לעזור לכם לצלוח את האתגר בקלות יותר ולשמוע חוויות והמלצות ממי שכבר היה שם או ממי שהידע שלו קצת יותר רחב משלכם.

טיפ שני – דיאטה לסוכרתיים ללא תחושת רעב

מצאו דיאטה שמתאימה לצריכה הקלורית שלכם, כך שלא תחושו רעב במשך שעות היום. דיאטה דלת פחמימות, בה מפחיתים את אחוזי הפחמימות מהתזונה, אך מחליפים את הפחמימות ברכיבי תזונה בריאים ומזינים אחרים יכולה להיות מצוינת עבורכם. בדקו ברשת אילו אפשרויות עומדות לפניכם – תזונה קטוגנית או 'דיאטת קטו' אולי יכולות להתאים בדיוק למה שאתם מחפשים.

לסיכום, קיימים הרבה טיפים אצל המומחים. עם הכנה מראש והצטיידות בהתאם, תוכלו לשפר את בריאותכם ללא הרגשת וויתור. רק בריאות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

ריטרדר

שיפור ניהול הבצק: הרבגוניות של ריטרדר בפעילות המאפייה מעכבים בפעילות המאפייה משמשים כלים יקרי ערך לניהול תסיסת בצק, ומבטיחים פיתוח טעמים א...